A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: Blog

Filename: controllers/Blog.php

Line Number: 21

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Blog.php
Line: 21
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 324
Function: require_once

“ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, ი"> მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, ი" /> მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, ი"> მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, ი" >
Source:
2020-08-31 22:14:21

“ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის

 
">

მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, უკვე არსებული ცნობილი ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება და ბრენდის გამბედავ ხასიათს წარმოაჩენს. “ბორჯომი” ახალი შეფუთვის დეტალებს ასე განმარტავს: მწვანე თავსახური ამობურცული წარწერით ყურადღებას ამახვილებს სასმელის ინდივიდუალობაზე. ვერცხლისფერი ასახავს სიმსუბუქეს და ხაზს უსვამს პრემიალობას.ზედა ეტიკეტზე ვერტიკალურად დატანილმა ბრენდის სახელწოდებამ და განახლებულმა შრიფტმა არსებული შეფუთვა უფრო თანამედროვე და დახვეწილი გახადა. QR-კოდი ქვედა ეტიკეტზე, პროდუქტის შესახებ საჭირო ინფორმაციის სწრაფად მისაღებადაა.

 
">მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, უკვე არსებული ცნობილი ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება და ბრენდის გამბედავ ხასიათს წარმოაჩენს. “ბორჯომი” ახალი შეფუთვის დეტალებს ასე განმარტავს: მწვანე თავსახური ამობურცული წარწერით ყურადღებას ამახვილებს სასმელის ინდივიდუალობაზე. ვერცხლისფერი ასახავს სიმსუბუქეს და ხაზს უსვამს პრემიალობას.ზედა ეტიკეტზე ვერტიკალურად დატანილმა ბრენდის სახელწოდებამ და განახლებულმა შრიფტმა არსებული შეფუთვა უფრო თანამედროვე და დახვეწილი გახადა. QR-კოდი ქვედა ეტიკეტზე, პროდუქტის შესახებ საჭირო ინფორმაციის სწრაფად მისაღებადაა.

 

 
">

მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, უკვე არსებული ცნობილი ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება და ბრენდის გამბედავ ხასიათს წარმოაჩენს. “ბორჯომი” ახალი შეფუთვის დეტალებს ასე განმარტავს: მწვანე თავსახური ამობურცული წარწერით ყურადღებას ამახვილებს სასმელის ინდივიდუალობაზე. ვერცხლისფერი ასახავს სიმსუბუქეს და ხაზს უსვამს პრემიალობას.ზედა ეტიკეტზე ვერტიკალურად დატანილმა ბრენდის სახელწოდებამ და განახლებულმა შრიფტმა არსებული შეფუთვა უფრო თანამედროვე და დახვეწილი გახადა. QR-კოდი ქვედა ეტიკეტზე, პროდუქტის შესახებ საჭირო ინფორმაციის სწრაფად მისაღებადაა.

 
">
 
">

მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, უკვე არსებული ცნობილი ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება და ბრენდის გამბედავ ხასიათს წარმოაჩენს. “ბორჯომი” ახალი შეფუთვის დეტალებს ასე განმარტავს: მწვანე თავსახური ამობურცული წარწერით ყურადღებას ამახვილებს სასმელის ინდივიდუალობაზე. ვერცხლისფერი ასახავს სიმსუბუქეს და ხაზს უსვამს პრემიალობას.ზედა ეტიკეტზე ვერტიკალურად დატანილმა ბრენდის სახელწოდებამ და განახლებულმა შრიფტმა არსებული შეფუთვა უფრო თანამედროვე და დახვეწილი გახადა. QR-კოდი ქვედა ეტიკეტზე, პროდუქტის შესახებ საჭირო ინფორმაციის სწრაფად მისაღებადაა.

 
">მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, უკვე არსებული ცნობილი ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება და ბრენდის გამბედავ ხასიათს წარმოაჩენს. “ბორჯომი” ახალი შეფუთვის დეტალებს ასე განმარტავს: მწვანე თავსახური ამობურცული წარწერით ყურადღებას ამახვილებს სასმელის ინდივიდუალობაზე. ვერცხლისფერი ასახავს სიმსუბუქეს და ხაზს უსვამს პრემიალობას.ზედა ეტიკეტზე ვერტიკალურად დატანილმა ბრენდის სახელწოდებამ და განახლებულმა შრიფტმა არსებული შეფუთვა უფრო თანამედროვე და დახვეწილი გახადა. QR-კოდი ქვედა ეტიკეტზე, პროდუქტის შესახებ საჭირო ინფორმაციის სწრაფად მისაღებადაა.

 

 
">

მინერალური წყალი “ბორჯომი” შეფუთვას ცვლის. სასმელი, რომელსაც თითქმის 130 წელია მსოფლიოს უამრავ ქვეყანაში იცნობენ, სექტემბრიდან განახლებული ვიზუალით გამოჩნდება ბაზარზე. რედიზაინის ფარგლებში, იცვლება ეტიკეტის ფორმა და თავსახურის იერსახე. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, უკვე არსებული ცნობილი ლოგო უფრო თანამედროვე და გამომსახველობითი გახდება და ბრენდის გამბედავ ხასიათს წარმოაჩენს. “ბორჯომი” ახალი შეფუთვის დეტალებს ასე განმარტავს: მწვანე თავსახური ამობურცული წარწერით ყურადღებას ამახვილებს სასმელის ინდივიდუალობაზე. ვერცხლისფერი ასახავს სიმსუბუქეს და ხაზს უსვამს პრემიალობას.ზედა ეტიკეტზე ვერტიკალურად დატანილმა ბრენდის სახელწოდებამ და განახლებულმა შრიფტმა არსებული შეფუთვა უფრო თანამედროვე და დახვეწილი გახადა. QR-კოდი ქვედა ეტიკეტზე, პროდუქტის შესახებ საჭირო ინფორმაციის სწრაფად მისაღებადაა.