წყარო: asdd
2020-08-31 22:20:05

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის უპირობო აღფრთოვანებაც დაიმსახურა. დღეს „შათირი“, შეიძლება ითქვას, საკმაოდ ცნობადი მცირე მეღვინეობაა,” – გვიამბო ვახო შათირიშვილმა.

განათლებით იურისტმა, ვახო შათირიშვილმა, უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ, ძალების ბიზნესში მოსინჯვა გადაწყვიტა. ჯერ, პროფესიული საქმიანობის პარალელურად, გამომცემლობა დააფუძნა, შემდეგ კი, ოჯახური ტრადიციის ბიზნესად ქცევა გადაწყვიტა და წინაპრების რამდენიმე თაობის მეღვინეობის ტრადიციას მიჰყო ხელი. ღვინის დავარგების გარდა, მის ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე აქტიურად მუშაობს, მონაწილეობს ღვინის საერთაშორისო გამოფენებსა და კონკურსებში, არის “წლის მცირე მეღვინეობის” ნომინანტი, აქტიურადაა ჩართული ღვინისა და ქართული კულტურის პოპულარიზაციაში, გამოსცემს მეღვინეებისთვის სასარგებლო ლიტერატურას, წარმოება 100-ჯერ გაზარდა და ეს ყველაფერი ერთ წელიწადში მოახერხა. პარალელურად, იურიდიული ლიტერატურის საგამომცემლო საქმესაც უძღვება.

ღვინო მისთვის ამოსავალი წერტილია, ყველაფერს მის გარშემო ავითარებს. ცდილობს სფეროში სიახლეები დანერგოს – იშვიათი ჯიშები, დავარგების განსხვავებული მეთოდი, ბიზნესი ღვინის ტურიზმის მიმართულებითაც წარმართოს. სწავლობს და არ ერიდება ექსპერიმენტებს. თვლის, რომ მისთვის ღვინო, როგორც ბრენდი არის კომუნიკაციის საშუალება, ერთგვარი სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის. მისივე ინიციატივით, ბრენდის იდენტობა, რომელზეც დიზაინერმა ლაშა გიორგაძემ იმუშავა, ქართული ანბანისა და კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციის იდეაზეა შექმნილი…

M: როგორია ბრენდინგის კონცეფცია?

მეღვინეობის სახელზე ბევრი ვიფიქრე. თავიდან არსებობდა იდეა „შათირიშვილის მარანი“ დამერქმია, თუმცა ბოლოს ისევ ჩემი გვარის შემოკლებული ვერსია ავიღე, რომელიც საკმაოდ ჟღერადია. ბრენდის ლოგოში ჩანს ქვევრი, რომელიც ვფიქრობ ზუსტად ასახავს მეღვინეობის ძირითად მიმართულებას, ტრადიციას, რაც ქართული ღვინის დაყენებას გააჩნია.

სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის უპირობო აღფრთოვანებაც დაიმსახურა. დღეს „შათირი“, შეიძლება ითქვას, საკმაოდ ცნობადი მცირე მეღვინეობაა,” – გვიამბო ვახო შათირიშვილმა.

განათლებით იურისტმა, ვახო შათირიშვილმა, უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ, ძალების ბიზნესში მოსინჯვა გადაწყვიტა. ჯერ, პროფესიული საქმიანობის პარალელურად, გამომცემლობა დააფუძნა, შემდეგ კი, ოჯახური ტრადიციის ბიზნესად ქცევა გადაწყვიტა და წინაპრების რამდენიმე თაობის მეღვინეობის ტრადიციას მიჰყო ხელი. ღვინის დავარგების გარდა, მის ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე აქტიურად მუშაობს, მონაწილეობს ღვინის საერთაშორისო გამოფენებსა და კონკურსებში, არის “წლის მცირე მეღვინეობის” ნომინანტი, აქტიურადაა ჩართული ღვინისა და ქართული კულტურის პოპულარიზაციაში, გამოსცემს მეღვინეებისთვის სასარგებლო ლიტერატურას, წარმოება 100-ჯერ გაზარდა და ეს ყველაფერი ერთ წელიწადში მოახერხა. პარალელურად, იურიდიული ლიტერატურის საგამომცემლო საქმესაც უძღვება.

ღვინო მისთვის ამოსავალი წერტილია, ყველაფერს მის გარშემო ავითარებს. ცდილობს სფეროში სიახლეები დანერგოს – იშვიათი ჯიშები, დავარგების განსხვავებული მეთოდი, ბიზნესი ღვინის ტურიზმის მიმართულებითაც წარმართოს. სწავლობს და არ ერიდება ექსპერიმენტებს. თვლის, რომ მისთვის ღვინო, როგორც ბრენდი არის კომუნიკაციის საშუალება, ერთგვარი სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის. მისივე ინიციატივით, ბრენდის იდენტობა, რომელზეც დიზაინერმა ლაშა გიორგაძემ იმუშავა, ქართული ანბანისა და კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციის იდეაზეა შექმნილი…

M: როგორია ბრენდინგის კონცეფცია?

მეღვინეობის სახელზე ბევრი ვიფიქრე. თავიდან არსებობდა იდეა „შათირიშვილის მარანი“ დამერქმია, თუმცა ბოლოს ისევ ჩემი გვარის შემოკლებული ვერსია ავიღე, რომელიც საკმაოდ ჟღერადია. ბრენდის ლოგოში ჩანს ქვევრი, რომელიც ვფიქრობ ზუსტად ასახავს მეღვინეობის ძირითად მიმართულებას, ტრადიციას, რაც ქართული ღვინის დაყენებას გააჩნია.

">ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

 
სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის უპირობო აღფრთოვანებაც დაიმსახურა. დღეს „შათირი“, შეიძლება ითქვას, საკმაოდ ცნობადი მცირე მეღვინეობაა,” – გვიამბო ვახო შათირიშვილმა.

განათლებით იურისტმა, ვახო შათირიშვილმა, უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ, ძალების ბიზნესში მოსინჯვა გადაწყვიტა. ჯერ, პროფესიული საქმიანობის პარალელურად, გამომცემლობა დააფუძნა, შემდეგ კი, ოჯახური ტრადიციის ბიზნესად ქცევა გადაწყვიტა და წინაპრების რამდენიმე თაობის მეღვინეობის ტრადიციას მიჰყო ხელი. ღვინის დავარგების გარდა, მის ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე აქტიურად მუშაობს, მონაწილეობს ღვინის საერთაშორისო გამოფენებსა და კონკურსებში, არის “წლის მცირე მეღვინეობის” ნომინანტი, აქტიურადაა ჩართული ღვინისა და ქართული კულტურის პოპულარიზაციაში, გამოსცემს მეღვინეებისთვის სასარგებლო ლიტერატურას, წარმოება 100-ჯერ გაზარდა და ეს ყველაფერი ერთ წელიწადში მოახერხა. პარალელურად, იურიდიული ლიტერატურის საგამომცემლო საქმესაც უძღვება.

ღვინო მისთვის ამოსავალი წერტილია, ყველაფერს მის გარშემო ავითარებს. ცდილობს სფეროში სიახლეები დანერგოს – იშვიათი ჯიშები, დავარგების განსხვავებული მეთოდი, ბიზნესი ღვინის ტურიზმის მიმართულებითაც წარმართოს. სწავლობს და არ ერიდება ექსპერიმენტებს. თვლის, რომ მისთვის ღვინო, როგორც ბრენდი არის კომუნიკაციის საშუალება, ერთგვარი სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის. მისივე ინიციატივით, ბრენდის იდენტობა, რომელზეც დიზაინერმა ლაშა გიორგაძემ იმუშავა, ქართული ანბანისა და კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციის იდეაზეა შექმნილი…

M: როგორია ბრენდინგის კონცეფცია?

მეღვინეობის სახელზე ბევრი ვიფიქრე. თავიდან არსებობდა იდეა „შათირიშვილის მარანი“ დამერქმია, თუმცა ბოლოს ისევ ჩემი გვარის შემოკლებული ვერსია ავიღე, რომელიც საკმაოდ ჟღერადია. ბრენდის ლოგოში ჩანს ქვევრი, რომელიც ვფიქრობ ზუსტად ასახავს მეღვინეობის ძირითად მიმართულებას, ტრადიციას, რაც ქართული ღვინის დაყენებას გააჩნია.

სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის უპირობო აღფრთოვანებაც დაიმსახურა. დღეს „შათირი“, შეიძლება ითქვას, საკმაოდ ცნობადი მცირე მეღვინეობაა,” – გვიამბო ვახო შათირიშვილმა.

განათლებით იურისტმა, ვახო შათირიშვილმა, უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ, ძალების ბიზნესში მოსინჯვა გადაწყვიტა. ჯერ, პროფესიული საქმიანობის პარალელურად, გამომცემლობა დააფუძნა, შემდეგ კი, ოჯახური ტრადიციის ბიზნესად ქცევა გადაწყვიტა და წინაპრების რამდენიმე თაობის მეღვინეობის ტრადიციას მიჰყო ხელი. ღვინის დავარგების გარდა, მის ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე აქტიურად მუშაობს, მონაწილეობს ღვინის საერთაშორისო გამოფენებსა და კონკურსებში, არის “წლის მცირე მეღვინეობის” ნომინანტი, აქტიურადაა ჩართული ღვინისა და ქართული კულტურის პოპულარიზაციაში, გამოსცემს მეღვინეებისთვის სასარგებლო ლიტერატურას, წარმოება 100-ჯერ გაზარდა და ეს ყველაფერი ერთ წელიწადში მოახერხა. პარალელურად, იურიდიული ლიტერატურის საგამომცემლო საქმესაც უძღვება.

ღვინო მისთვის ამოსავალი წერტილია, ყველაფერს მის გარშემო ავითარებს. ცდილობს სფეროში სიახლეები დანერგოს – იშვიათი ჯიშები, დავარგების განსხვავებული მეთოდი, ბიზნესი ღვინის ტურიზმის მიმართულებითაც წარმართოს. სწავლობს და არ ერიდება ექსპერიმენტებს. თვლის, რომ მისთვის ღვინო, როგორც ბრენდი არის კომუნიკაციის საშუალება, ერთგვარი სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის. მისივე ინიციატივით, ბრენდის იდენტობა, რომელზეც დიზაინერმა ლაშა გიორგაძემ იმუშავა, ქართული ანბანისა და კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციის იდეაზეა შექმნილი…

M: როგორია ბრენდინგის კონცეფცია?

მეღვინეობის სახელზე ბევრი ვიფიქრე. თავიდან არსებობდა იდეა „შათირიშვილის მარანი“ დამერქმია, თუმცა ბოლოს ისევ ჩემი გვარის შემოკლებული ვერსია ავიღე, რომელიც საკმაოდ ჟღერადია. ბრენდის ლოგოში ჩანს ქვევრი, რომელიც ვფიქრობ ზუსტად ასახავს მეღვინეობის ძირითად მიმართულებას, ტრადიციას, რაც ქართული ღვინის დაყენებას გააჩნია.

">“შათირის” სახელით იცნობენ.

 
სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის უპირობო აღფრთოვანებაც დაიმსახურა. დღეს „შათირი“, შეიძლება ითქვას, საკმაოდ ცნობადი მცირე მეღვინეობაა,” – გვიამბო ვახო შათირიშვილმა.

განათლებით იურისტმა, ვახო შათირიშვილმა, უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ, ძალების ბიზნესში მოსინჯვა გადაწყვიტა. ჯერ, პროფესიული საქმიანობის პარალელურად, გამომცემლობა დააფუძნა, შემდეგ კი, ოჯახური ტრადიციის ბიზნესად ქცევა გადაწყვიტა და წინაპრების რამდენიმე თაობის მეღვინეობის ტრადიციას მიჰყო ხელი. ღვინის დავარგების გარდა, მის ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე აქტიურად მუშაობს, მონაწილეობს ღვინის საერთაშორისო გამოფენებსა და კონკურსებში, არის “წლის მცირე მეღვინეობის” ნომინანტი, აქტიურადაა ჩართული ღვინისა და ქართული კულტურის პოპულარიზაციაში, გამოსცემს მეღვინეებისთვის სასარგებლო ლიტერატურას, წარმოება 100-ჯერ გაზარდა და ეს ყველაფერი ერთ წელიწადში მოახერხა. პარალელურად, იურიდიული ლიტერატურის საგამომცემლო საქმესაც უძღვება.

ღვინო მისთვის ამოსავალი წერტილია, ყველაფერს მის გარშემო ავითარებს. ცდილობს სფეროში სიახლეები დანერგოს – იშვიათი ჯიშები, დავარგების განსხვავებული მეთოდი, ბიზნესი ღვინის ტურიზმის მიმართულებითაც წარმართოს. სწავლობს და არ ერიდება ექსპერიმენტებს. თვლის, რომ მისთვის ღვინო, როგორც ბრენდი არის კომუნიკაციის საშუალება, ერთგვარი სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის. მისივე ინიციატივით, ბრენდის იდენტობა, რომელზეც დიზაინერმა ლაშა გიორგაძემ იმუშავა, ქართული ანბანისა და კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციის იდეაზეა შექმნილი…

M: როგორია ბრენდინგის კონცეფცია?

მეღვინეობის სახელზე ბევრი ვიფიქრე. თავიდან არსებობდა იდეა „შათირიშვილის მარანი“ დამერქმია, თუმცა ბოლოს ისევ ჩემი გვარის შემოკლებული ვერსია ავიღე, რომელიც საკმაოდ ჟღერადია. ბრენდის ლოგოში ჩანს ქვევრი, რომელიც ვფიქრობ ზუსტად ასახავს მეღვინეობის ძირითად მიმართულებას, ტრადიციას, რაც ქართული ღვინის დაყენებას გააჩნია.

სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის უპირობო აღფრთოვანებაც დაიმსახურა. დღეს „შათირი“, შეიძლება ითქვას, საკმაოდ ცნობადი მცირე მეღვინეობაა,” – გვიამბო ვახო შათირიშვილმა.

განათლებით იურისტმა, ვახო შათირიშვილმა, უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ, ძალების ბიზნესში მოსინჯვა გადაწყვიტა. ჯერ, პროფესიული საქმიანობის პარალელურად, გამომცემლობა დააფუძნა, შემდეგ კი, ოჯახური ტრადიციის ბიზნესად ქცევა გადაწყვიტა და წინაპრების რამდენიმე თაობის მეღვინეობის ტრადიციას მიჰყო ხელი. ღვინის დავარგების გარდა, მის ბრენდინგსა და საკომუნიკაციო სტრატეგიაზე აქტიურად მუშაობს, მონაწილეობს ღვინის საერთაშორისო გამოფენებსა და კონკურსებში, არის “წლის მცირე მეღვინეობის” ნომინანტი, აქტიურადაა ჩართული ღვინისა და ქართული კულტურის პოპულარიზაციაში, გამოსცემს მეღვინეებისთვის სასარგებლო ლიტერატურას, წარმოება 100-ჯერ გაზარდა და ეს ყველაფერი ერთ წელიწადში მოახერხა. პარალელურად, იურიდიული ლიტერატურის საგამომცემლო საქმესაც უძღვება.

ღვინო მისთვის ამოსავალი წერტილია, ყველაფერს მის გარშემო ავითარებს. ცდილობს სფეროში სიახლეები დანერგოს – იშვიათი ჯიშები, დავარგების განსხვავებული მეთოდი, ბიზნესი ღვინის ტურიზმის მიმართულებითაც წარმართოს. სწავლობს და არ ერიდება ექსპერიმენტებს. თვლის, რომ მისთვის ღვინო, როგორც ბრენდი არის კომუნიკაციის საშუალება, ერთგვარი სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის. მისივე ინიციატივით, ბრენდის იდენტობა, რომელზეც დიზაინერმა ლაშა გიორგაძემ იმუშავა, ქართული ანბანისა და კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციის იდეაზეა შექმნილი…

M: როგორია ბრენდინგის კონცეფცია?

მეღვინეობის სახელზე ბევრი ვიფიქრე. თავიდან არსებობდა იდეა „შათირიშვილის მარანი“ დამერქმია, თუმცა ბოლოს ისევ ჩემი გვარის შემოკლებული ვერსია ავიღე, რომელიც საკმაოდ ჟღერადია. ბრენდის ლოგოში ჩანს ქვევრი, რომელიც ვფიქრობ ზუსტად ასახავს მეღვინეობის ძირითად მიმართულებას, ტრადიციას, რაც ქართული ღვინის დაყენებას გააჩნია.

">ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

 
სტარტაპი

“შათირის” ღვინო, როგორც სათქმელი მთელი მსოფლიოსთვის

1.5K
გაზიარება
FacebookTwitter
12/01/2019
 
ფონტის ზომა <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="+" /> <input style="border-style:none; border-width:initial; margin:0px" type="button" value="-" />
 
Startauperi
 

“მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ოჯახში სულ კეთდებოდა ღვინო, მე ვიყავი პირველი, რომელმაც ამ საქმეს, როგორც ბიზნესს შეხედა…” 

 

ღვინის სამშობლოში ხშირად მოისმენთ ამბებს მეღვინეებზე, საუკუნოვან ოჯახურ ტრადიციებზე, დავარგების უჩვეულო ხერხებზე… ქართველისთვის, რომელსაც ღვინო სისხლში აქვს, ძნელი არაა, სულით ხორცამდე “მოიწამლოს” ამ სფეროთი. თუმცა, თუკი კარგად მიაყურადებთ, არც ის გამოგრჩებათ, რა სირთულეებს აწყდებიან მცირე მეღვინეები, რომლებსაც ვენახის მოვლიდან, ღვინის დავარგებამდე, იმდენად დიდი გარჯა უწევთ, რომ მისი რეალიზებისა და ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მწირი რესურსი რჩებათ. დღეს ვახო შათირიშვილების მეღვინეობაზე გვინდა გიამბოთ. ღვინის მოყვარულები მის ღვინოს “შათირის” სახელით იცნობენ.

“გაგეცინებათ და პირველ წელს, მე და მამაჩემმა ხელით, რეზინის მილით ჩამოვასხით 50 ბოთლი. ეს ბოთლები ლონდონში ძალიან პრესტიჟულ გამოფენაზე წარვადგინეთ და ადგილობრივი მომხმარებლის ">??